Friday, May 27, 2011

უძილობისგან გასამკუთხედებული ფიქრები....

ვერ ვიძინებ...დავიღალე იმით, რომ ყველანაირი იდიოტური აზრი მე უნდა მომდიოდეს თავში...
დავიღალე, იმით, რომ ყველაფერი მე უნდა მტკიოდეს....
დავიღალე, იმით, რომ ყველაფერზე მე უნდა ვნერვიულობდე და ყველას პრობლემებით მე ვიყო დატვირთული...
მინდა ერთი დღე მაინც...ერთადერთი დღე – ბედნიერი ვიყო და არ ვიფიქრო იმაზე, თუ რა არის სწორი და რა არა (მაინც ვერ ვიგებ)
მინდა ერთხელ მაინც – იმას დავადო მხარზე შუბლი და უბრალოდ მივეხუტო...არაფერზე არ ვიფიქრო, უბრალოდ მისი სიახლოვე მინდა...
მინდა ბოლო ბოლო გადავწყვიტო ვინ ვარ – ათეისტი, თუ მორწმუნე...(ხშირად ვმერყეობ ამ ორს შორის)
მინდა გავაღწიო ამ გარემოდან, უკვე სული მეხუთება...სადმე სხვა ქვეყანაში მინდა ცხოვრება, თუნდაც აბორიგენების ტომებში ან ბოშათა ბანაკებში....
ეჰ....ბევრი რამე მინდა მაგრამ სადაა?

No comments:

Post a Comment